sobota 18. března 2017

Saint Patrick´s Day Smoothie

Krásný, skoro již jarní, den!

Den sv. Patrika u nás sice běžně neslavíme, to však neznamená, že si nemůžete udělat toto lahodné jarní smoothie plné vitamínů, které zaručeně vyžene všechny zbylé zimní chmury! No a samozřejmě musí být zelené, aby ladilo s tématikou tohoto irského svátku. :)




Ingredience:
1 zralý banán
1/2 pomeranče
1 hruška
hrst baby špenátu
polévková lžíce šťávy z citronu

Nakrájejte ovoce na kostky a mixujte do hladka.

English version:

Hello there!

Spring is almost here so there isn´t better time for a smoothie than now! And as it´s Saint Patrick´s Day today, it has to be a green smoothie of course! But don´t worry, it´s still delicious, I promise. :)

Ingredients:
1 ripe banana
1/2 of orange
1 pear
a handful of baby spinach
table spoon of fresh lemon juice

Mix everything in the blender until nice and smooth.
Enjoy!


3 komentáře:

  1. Jeeee, jsi zpět :-) Kde si byla tak dlouho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj! :) Za tu dobu, co jsem tu nebyla se stalo spoustu věcí, hlavně bylo málo času. :) A jestli jsem zpět? to je otázka...Na jednu stranu mi chybí vytvářet něco produktivního apod., na druhou stranu si nejsem jistá, čemu bych se chtěla na blogu případně věnovat. Jsem celkem puntíčkář, takže když už, chtěla bych aby to mělo smysl a kvalitu. Nicméně mám omezené možnosti, hlavně tedy časově. Jakožto věrného čtenáře bych se chtěla zeptat, co by tě třeba bavilo číst? Blogů je teď spousta a já bych případně nechtěl být jen další rybou v rybníce... :D Měj se krásně, Debbie ;)

      Vymazat
    2. Ahoj, nejvíc se mi líbily tvoje tipy na snídaně a kosmetické výrobky :-) Tak se na tebe těším.

      Vymazat