sobota 4. ledna 2014

Housky podle Dity P.

Krásné ráno Všem!

Dneska pokračujeme v sérii článku Pečeme!, ale tentokrát poprvé "naslano". Abych to nějak uvedla...To jsem si jednou takhle pozdě večer projížděla Instagram no a to by bylo, aby tam na mě zase něco "nevybaflo"...Přesněji řečeno tato fotka. (Kdo neznáte Káju  z blogu Plumfoolery, tak to hned napravte, jelikož o hodně přicházíte! ;).)

No jako...řeknu Vám to asi takhle, sliny se mi začali sbíhat jak bernardýnovi...:D Pak jsem si přečetla komentáře a zjistila, že je to dle receptu Romana Vaňka. Někdo další tam ale zmiňoval, že zkoušel housky od Dity P., kterou můžete znát z Albert magazínu a tuším, že teď má dokonce nějaký svůj pořad na ČT1, a že byly taktéž výborné...No a přesně v tu chvíli bylo rozhodnuté, že je musím někdy zkusit. To někdy nastalo zhruba o 5 dní později. Na internetu jsem si našla recept, konkrétně zde, no a pak se pustila směle do pečení. :)

Recept jsem dodržela až na to, že jsem pak přidala ještě trošičku mléka navíc, protože se mi to zdálo moc husté. První plech jsem nechala péct cca těch 30 minutek, druhý trošičku déle, housky pak byly křupavější, ale to je jen na Vás jak moc je chcete mít vypečené.;)





No musím konstatovat, že byly fakt dobré. Chutnala jsem sice jen půlku jedné pletýnky a to skoro hned po vytažení z trouby, protože pak jsem šla pryč, ale má milovaná rodinka je zvládla sníst na večeři skoro všechny a ještě jsem se dočkala pochvalných komentářů, takže věřím, že byly dobré i zastudena... :D

Doufám, že jsem aspoň někoho z Vás navnadila a vyzkoušíte je. Pokud ano, určitě mi dejte vědět dole v komentářích, jak se povedly a jak Vám chutnaly, budu moc ráda. ;)

Krásnou sobotu!

Žádné komentáře:

Okomentovat