pondělí 6. října 2014

Green smoothie, aneb moje premiéra...

Krásné ráno všem!

Tak jsem taky podlehla. Je všude, všichni ho pijí... Když ho nepijete, jako by jste nežili!
Né dobře, zase tak vážně to nebude, ale přijde mi, že pokud je klasické smoothie populární, tak to zelené je populární dvakrát tolik.

Pamatuju si na svůj první pokus o smoothie. Bylo to jablečno-mrkvové a vůbec mi to nechutnalo. Tehdy jsem ještě měla starý mixér, tudíž mi v něm zůstaly jakoby hrudky, ale stejně mi vůbec nejelo... Druhý pokus byl v létě, tentokrát broskvové s jogurtem, ale opět mě to neohromilo a ani jsem to nedokázala všechno vypít, dělalo se mi lehce nevolno.


Tento víkend jsem se rozhodla do třetice všechno dobrého a s novým mixérem jít do toho znova. Tentokrát jsem se chtěla vyvarovat použití mléka. A tak jsem vzala na pomoc našeho známého strýčka Googla a začala hledat. Nejvíc se mi zalíbil recept zde. Pro začátek jsem chtěla něco jednoduchého, co nebude obsahovat milion ingrediencí. Bohužel jsem nesehnala čerstvý špenát, tak jsem byla nucena použít mražený, ale nebojte se, byl to listový, opravdu mě nenapadlo dávat tam špenátový protlak! :D

Tady je můj lehce upravený recept:
1x kiwi
1/2 mraženého banánu
2 kostky mraženého listového špenátu (příště bych dala jen jednu)
60 ml broskvového jogurtového nápoje
60 ml jablečného džusu
jedna lžička chia semínek, přidala jsem 4 lžičky vody a nechala nabobtnat
cca 5 kostek ledu

Ovoce nakrájet na kousky, přidat ostatní suroviny a rozmixovat do hladka. ;)


Ptáte se, jestli mi chutnalo? Překvapivě docela ano, jen jsem to asi přehnala se špenátem, mělo to takovou ostrou koncovou chuť. :D Na hustou konzistenci smoothie si budu muset asi zvyknout, ale myslím, že bychom si k sobě cestu najít mohli. Strašně ráda se kochám obrázky smoothie od různých lidí všude možně na internetu. A navíc nejen, že je to velmi zdravá pochoutka, ale taky způsob, jak do sebe dostat nějaké ty tekutiny atraktivnější formou, což velmi oceňuji, protože mám-li se přiznat, s dodržováním pitného režimu mám velký problém...!

Takže ano, je možné, že se tu časem zase nějaká ta smoothie inspirace objeví, už teď přemýšlím, jaké další dobroty zkombinovat. :)

Co vy a smoothie?
Budu moc ráda, když mi napíšete vaše oblíbené varianty! :)

Krásné pondělí,
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat